Ako si jednoducho a lacno založiť vlastný e-shop?

Ako si jednoducho a lacno založiť vlastný e-shop?

Čo všetko by ste mali vybaviť a zvážiť pred založením vlastného internetového obchodu? Pozrite sa na návod, ktorý vás prevedie celým procesom od založenia spoločnosti po spustení online predaja.

Vyberáme názov domény

Vyberáme názov domény

Prečo je názov domény pre váš e-shop tak dôležitý, ako ho najlepšie vybrať a kde si doménu ľahko registrovať? To všetko si povieme v našom článku.

Ako vytvoriť e-shop a ktorou cestou sa vydať?

Ako vytvoriť e-shop a ktorou cestou sa vydať?

Pri vytvorení e-shopu máte niekoľko možností, ako svoj plán online predaja produktu zrealizovať. Sú nimi platformy poskytovanej zdarma, realizácia e-shopu na mieru alebo prenájom. U všetkých si ukážeme ich plusy, ale aj mínusy, ktoré ich sprevádza. Nakoniec sa pozrieme na nami poskytovaný alternatívny spôsob, ako efektívne a ľahko vybudovať kvalitný e-shop, ktorý dosť možno predčí vaše očakávania.

Ako si založiť e-shop v troch krokoch ešte dnes

Ako si založiť e-shop v troch krokoch ešte dnes

Začať s vlastným internetovým obchodom sa môže niekomu zdať ako zložitá úloha, ale tak to nie je. Vďaka krabicovým riešením eshopov, kedy si "prenajmete" už hotový eshop je toto o krok jednoduchšie.

Přechod e-shopu na iné riešenie

Přechod e-shopu na iné riešenie

Potreba migrovať vlatne e-shop na iný systém je úplne bežná záležitosť. Veľa e-shopov je postavené na rôznych riešeniach. Niektoré na iných krabicových, iné na Open Source systémoch ako na napr. PrestaShop.Velkou skupinu e-shopov však jedno spája: obmedzenia zo strany systému, na ktorom je e-shop postavený. Dostať sa do takejto situácie je veľmi jednoduché a denne sa s ňou stretáva tisíce prevádzkovateľov.

Článok pre vás pripravil e-shop konzultant a špecialista Kamil Kopecký.

Ako zmáknuť dizajn e-shopu

Ako zmáknuť dizajn e-shopu

Na tom, že svižná, moderné a vzdušná grafika e-shopu predáva, sa bezpochyby zhodneme. Ale ako to urobiť? Ako kúpiť svojmu e-shopu elegantný a zároveň praktický, funkčné kabát? Možnosti tu sú. Zoznámte sa, prosím.

Responzívne zobrazenie

Responzívne zobrazenie

Všade počujeme, že v mobilné zariadenia začínajú preberať vládu nad desktopy. Systém sa tomuto trendu prispôsobuje. Teraz vaše projekty môžete jednoducho optimalizovať pre chytré telefóny, tablety, širokouhlé obrazovky atď.

Prečo je blog jedným z pilierov úspešného e-shopu?

Prečo je blog jedným z pilierov úspešného e-shopu?

Redakčným systémom sa v našom prípade rozumie blog. Ten môžete na UPgates utvárať a budovať pomocou článkov umiestnených do kategórie blogu alebo spravodajcu. Jedná sa o webový záznamník, ktorý môže plniť funkciu denníčku. Zároveň z neho môže byť profi marketingový nástroj. Výber témy musí zodpovedať zameranie e-shopu. Ak predávate šperky, asi nebude vaše zákazníkov zaujímať článok o zahradničení. Tiež nemusí ísť len o písanú formu. Čím ďalej tým rozšírenejšie sú vlog. Pomocou videa môžete zákazníkom e-shopu oznámiť potrebné informácie zaujímavejšie formou.

Ako začať sa porovnávači tovar a na čo sa zamerať?

Ako začať sa porovnávači tovar a na čo sa zamerať?

V spolupráci s naším partnerom, marketingovou agentúrou Besteto, vznikol článok zaoberajúci sa zbožovými porovnávači. Pravdepodobne každý, kto niekedy nakupoval na internete, už na porovnávače tovaru narazil. Jedná sa o nákupné portály, kam e-shopy nahrávajú svoje produkty a zákazníci si z nich vyberajú najlepšie nabídky.Srovnávače tovar denne navštívia milióny používateľov a pre e-shopy sú dôležitým zdrojom tržieb a návštev.

Ako sledovať a vyhodnocovať výsledky eshopu?

Ako sledovať a vyhodnocovať výsledky eshopu?

V nasledujúcej kapitole poradcu pre začínajúcich online podnikateľov si preberie to, akými spôsobmi môžete sledovať úspechy a výsledky vášho e-shopu. V spolupráci s našou partnerskou agentúrou Advisio sme dali dohromady hlavné ukazovatele výkonu, ktoré by vás mali zaujímať.

Čo všetko skontrolovať pred ostrým štartom internetového obchodu?

Čo všetko skontrolovať pred ostrým štartom internetového obchodu?

Čo je v procese tvorby e-shopu posledným a najdôležitejším krokom? Jeho prevod na ostrú prevádzku a vlastnú doménu, kde už všetko uvidia reálni zákazníci. Čo všetko si pred týmto posledným krokom prejsť a otestovať si povieme v ďalšom článku našej série pre začínajúcich online podnikateľov.