Základné nastavenie e-shopu UPgates krok po kroku

Základné nastavenie e-shopu UPgates krok po kroku

Pripravili sme pre vás návod, ktorý vás krok po kroku prevedie úvodnom nastavením e-shopu v administrácii platformy UPgates. V systéme sa lepšie zorientujete, naučíte sa v ňom pracovať a nebudete tak musieť improvizovane hľadať riešenie vašich základných problémov a nastavenia, ktoré budete musieť prejsť a poznať pred spustením vášho e-shopu na doménu a pred štartom internetového predaja na ostrej verzii.

Ako naštartovať predaj vášho e-shopu

Ako naštartovať predaj vášho e-shopu

Všetky základné nastavenia máte, e-shop je spustený na ostrej prevádzke a doméne, ale objednávky sa stále nehrnú? Potom vás bude zaujímať druhá časť nášho sprievodcu nastavením internetového obchodu. Tá bude zameraná na podporu predaja pomocou marketingových funkcií a nástrojov. Tiež na zlepšenie komunikácie so zákazníkmi a ďalšie možnosti, ako e-shop vylepšiť a začať viac predávať.

2) Vyberáme názov domény

2) Vyberáme názov domény

Prečo je názov domény pre váš e-shop tak dôležitý, ako ho najlepšie vybrať a kde si doménu ľahko registrovať? To všetko si povieme v našom článku.

3) Ako si jednoducho a lacno založiť vlastný e-shop?

3) Ako si jednoducho a lacno založiť vlastný e-shop?

Čo všetko by ste mali vybaviť a zvážiť pred založením vlastného internetového obchodu? Pozrite sa na návod, ktorý vás prevedie celým procesom od založenia spoločnosti po spustení online predaja.

4) Ako vybrať správne e-shop riešenie pre vaše podnikanie?

4) Ako vybrať správne e-shop riešenie pre vaše podnikanie?

Výber e-shop riešenie je jedno z najdôležitejších rozhodnutí začínajúceho internetového podnikateľa. E-shop systém vás a vašich zákazníkov bude sprevádzať po celú dobu. Prejsť neskôr na iné e-shop riešenie nemusí byť síce žiadna veda, avšak často je takéto rozhodnutie spojené s ďalšími výdavkami a technickými prekážkami. Tak prečo si nevybrať vhodný variant hneď na prvýkrát?

5) Oplatí sa práve vám prenájom e-shopu? Tu nájdete jasnú odpoveď!

5) Oplatí sa práve vám prenájom e-shopu? Tu nájdete jasnú odpoveď!

Prenájom e-shopu je jednou z najrozšírenejších foriem tvorby internetového obchodu. Čo znamená a obnáša prenajať si e-shop? Aké sú výhody, nevýhody, koľko to stojí a na čo si dať pozor? Prinášame prehľadné zhrnutie všetkého, čo potrebujete pred prenájmom e-shopového riešenie vedieť.

6) Má v dnešnej dobe zmysel tvoriť e-shop lacno / zadarmo?

6) Má v dnešnej dobe zmysel tvoriť e-shop lacno / zadarmo?

Ako každý správny podnikateľ chcete minimalizovať náklady. Dvojnásobne to platí na začiatku podnikania, kedy internetový obchod novo rozbiehate. Je pre vás ale lacný e-shop systém alebo e-shop zdarma správnou voľbou? A budete mať e-shop naozaj zadarmo?

8) DPH a právne špecifiká internetových obchodov

8) DPH a právne špecifiká internetových obchodov

Vyznajte sa ako prevádzkovateľ e-shopu v legislatívnej a daňové džungli. Prinášame vám informácie o DPH, najdôležitejšie legislatívne požiadavky na e-shop, tipy pre obchodné podmienky i rady ohľadne GDPR.

9) Čo všetko skontrolovať pred ostrým štartom internetového obchodu?

9) Čo všetko skontrolovať pred ostrým štartom internetového obchodu?

Čo je v procese tvorby e-shopu posledným a najdôležitejším krokom? Jeho prevod na ostrú prevádzku a vlastnú doménu, kde už všetko uvidia reálni zákazníci. Čo všetko si pred týmto posledným krokom prejsť a otestovať si povieme v ďalšom článku našej série pre začínajúcich online podnikateľov.

10) Ako začať sa porovnávači tovar a na čo sa zamerať?

10) Ako začať sa porovnávači tovar a na čo sa zamerať?

V spolupráci s naším partnerom, marketingovou agentúrou Besteto, vznikol článok zaoberajúci sa zbožovými porovnávači. Pravdepodobne každý, kto niekedy nakupoval na internete, už na porovnávače tovaru narazil. Jedná sa o nákupné portály, kam e-shopy nahrávajú svoje produkty a zákazníci si z nich vyberajú najlepšie nabídky.Srovnávače tovar denne navštívia milióny používateľov a pre e-shopy sú dôležitým zdrojom tržieb a návštev.

12) Ako na PPC reklamu e-shopu na Google a Zoznam

12) Ako na PPC reklamu e-shopu na Google a Zoznam

Čo je to PPC, ako ho riešiť u e-shopu a má zmysel sa do toho vôbec púšťať? To si povieme v článku od nášho partnera Besteto. Agentúra sa špecializuje na online marketing, PPC, vyhľadávače tovaru, SEO a obsah.

14) E-mail marketing e-shopu a hlavné výhody newsletteru

14) E-mail marketing e-shopu a hlavné výhody newsletteru

Nasledujúca časť nášho poradca pre online podnikateľov bude zameraná na email marketing eshopu a newsletter kampane. Na tento kanál často zabúdajú malé a stredné internetové obchody, pre ktoré je práve prenájom e-shopu vo väčšine prípade tou najlepšou možnou voľbou.

15) Ako sledovať a vyhodnocovať výsledky eshopu?

15) Ako sledovať a vyhodnocovať výsledky eshopu?

V nasledujúcej kapitole poradcu pre začínajúcich online podnikateľov si preberie to, akými spôsobmi môžete sledovať úspechy a výsledky vášho e-shopu. V spolupráci s našou partnerskou agentúrou Advisio sme dali dohromady hlavné ukazovatele výkonu, ktoré by vás mali zaujímať.