Hodnotenia a recenzie

Každý zákazník, ktorý nakúpil nejaký produkt na e-shope, má možnosť ho ohodnotiť hviezdičkami a napísať krátku recenziu. Hodnotenie je dostupné len pri produktoch. Hodnotenie obchodu ako takého nie je v systéme možné.

Vkladanie hodnotenia je dostupné len pre prihlásených.

Pokiaľ využívate vernostný systém, môžete zákazníkom za tieto hodnotenia a recenzie dávať body, aby ste získali lepšiu spätnú väzbu. Viac tu.

Hodnotenia a recenzie sú spoločné pre všetky jazykové mutácie e-shopu.

Zadávanie hodnotenia a recenzie

Formulár pre ohodnotenie hviezdičkami a napísanie recenzie sa zákazníkovi zobrazí priamo v detaile zakúpeného produktu alebo v jeho zákazníckom účte pod záložkou Hodnotenia

Pokiaľ zákazník produkt ohodnotí len hviezdičkami, nová recenzia nebude vytvorená. Len sa pripočíta celkové hodnotenie hviezdičkami. Pokiaľ ale zákazník pridá tiež recenziu (napíše nejaké plusy alebo mínusy), dôjde k jej pridaniu medzi ostatné recenzie pri produkte.

Iní zákazníci, ktorí tiež nakúpili produkt môžu zákazníkovu recenziu ohodnotiť. Dajú jej palec dole alebo hore. 

Schvaľovanie hodnotenia a recenzie

Aktivácia schvaľovania

Vo východiskovom stave je funkcia nastavená na automatické schvaľovanie.

  1. V menu administrácie zvoľte sekciu Marketing / Hodnotenia a recenzie.
  2. Prejdite do oddielu Nastavenia.
  3. Označte pole Automatické schvaľovanie recenzií.
  4. Uložte zmeny.

Schválenie recenzie administrátorom

  1. V menu administrácie zvoľte sekciu Marketing / Hodnotenia a recenzie.
  2. Prejdite do oddielu Recenzie.
  3. Vyberte konkrétnu recenziu.
  4. V detaile recenzie kliknite na tlačidlo schváliť alebo neschváliť.
  5. Pokiaľ máte nastavený vernostný systém, schválením sa automaticky pripočítajú zákazníkovi body za recenziu. Viac tu.

Reakcia na recenziu zákazníka

Administrátor e-shopu môže zákazníkovi recenziu okomentovať.

  1. Zvoľte sekciu Marketing / Hodnotenia a recenzie a prekliknite sa na detail konkrétnej recenzie. 
  2. Vyplňte časť Pridať odpoveď.
  3. Pokiaľ už odpoveď existuje, môžete ju upraviť v časti Upraviť odpoveď.
  4. Kliknite na tlačidlo Odoslať.

Zobrazenie na e-shope

Hodnotiť produkty po X dňoch

Vo východiskovom nastavení je možné pridať recenziu a hodnotenie po 5 dňoch od nákupu. Táto doba slúži na to, aby sa objednávka stihla vychystať, prepraviť a zákazník mal dostatok času produkt vyskúšať skôr, ako ho ohodnotí. Tento časový interval je možné upraviť.

  1. V menu administrácie zvoľte sekciu Marketing / Hodnotenia a recenzie.
  2. Prejdite do oddielu Nastavenia.
  3. Vyplňte počet dní do poľa Hodnotiť produkty po.
  4. Uložte zmeny.

Zobrazenie na e-shope

V súčasnosti nie je možné nastaviť, aby systém automaticky odoslal zákazníkovi e-mail s upozornením, že už môže ohodnotiť zakúpený produkt.

Aktivácia / deaktivácia

Vo východiskovom nastavení je funkcia aktívna. Nasledujúcim spôsobom je možné ju deaktivovať. Zákazníci tak nebudú mať ďalej možnosť pridávať hodnotenia v podobe hviezdičiek, ani textové recenzie k žiadnemu z produktov na celom e-shope.

  1. V menu administrácie zvoľte sekciu Marketing / Hodnotenia a recenzie.
  2. Prejdite do oddielu Nastavenia.
  3. Zaškrtnite / odškrtnite pole Aktívne.
  4. Uložte zmeny.

Pri konkrétnom zákazníkovi

Je možné povoliť / zakázať hodnotenie tiež konkrétnym zákazníkom. 

  1. V menu administrácie zvoľte sekciu Zákazníci / Zoznam zákazníkov.
  2. Uistite sa, že ste v záložke Popis.
  3. Prejdite do oddielu Rozšírené.
  4. Zaškrtnite / odškrtnite pole Môže hodnotiť produkty.
  5. Uložte zmeny.
Na tejto stránke

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora