Strážný pes
Pokiaľ nejaký produkt alebo jeho variant aktuálne nie sú skladom, zákazník môže prostredníctvom služby Strážny pes požiadať o upozornenie, keď skladom bude.
Na e-shope sa pri dostupnosti typu Nie je skladom zobrazí odkaz Sledovať dostupnosť. Po kliknutí naň sa otvorí vyskakovacie okno s poľom pre zadanie e-mailovej adresy zákazníka, na ktorú bude po naskladnení položky poslané upozornenie.
Typ dostupnosti v administrácii e-shopu
Zobrazenie na e-shope
Proces strážneho psa
Akonáhle je e-mailová adresa uložená, založí sa sledovanie dostupnosti. Nájdete ho v administrácii v sekcii Marketing / Strážny pes.
Odosielanie e-mailov strážneho psa sa automaticky spracováva každých 30 minút. Produkt musí byť v stave skladom vo chvíli, kedy dôjde k spracovaniu e-mailov. Zákazníkovi sa potom odošle systémový e-mail s názvom Strážny pes. Viac tu.
Pokiaľ dôjde napr. omylom k nastaveniu dostupnosti produktu na skladom a potom späť na nie je skladom mimo doby pravidelného spracovania strážneho psa, potom sa neodošlú automatické e-maily zo strážneho psa.
Strážny pes neobsahuje zákaznícke údaje
Táto situácia nastane, ak si zákazník, ktorý ešte v e-shope nenakúpil, nastaví strážneho psa. Preto zatiaľ nezadal svoje osobné údaje, okrem e-mailovej adresy potrebnej na nastavenie strážneho psa.
Aktivácia strážneho psa
Vo východiskovom nastavení je funkcia aktívna. Pre deaktiváciu slúži nasledujúci postup.
- V menu administrácie zvoľte sekciu Marketing / Strážny pes.
- Prejdite do oddielu Nastavenia.
- Zaškrtnite / odškrtnite pole Aktívne.
- Vykonané zmeny Uložte.
V prípade deaktivácie sa už založené strážne psy v administrácii ponechajú pre ich vybavenie.
Zmazanie strážneho psa
Po archivácii produktu (viac tu) nie je možné v administrácii e-shopu ručne zmazať aktívne strážne psy daného produktu.
Je ale možné nastaviť automatické zmazanie strážneho psa spoločne s odoslaním zvoleného systémového e-mailu. Po nastavení systémového e-mailu v poli E-mail po archivácii produktu systém pravidelne kontroluje archivované produkty. Pokiaľ existuje strážny pes pre archivovaný produkt, dôjde k zmazaniu tohto psa a k odoslaniu systémového e-mailu. Týmto spôsobom systém spracuje tiež predtým archivované produkty.
Postup v administrácii
- V menu administrácie zvoľte sekciu Marketing / Strážny pes.
- Prejdite do oddielu Nastavenia.
- V otváracom menu E-mail po archivácii produktu si zvoľte potrebný systémový e-mail.
- Vykonané zmeny uložte.