Strážný pes

Pokiaľ nejaký produkt alebo jeho variant aktuálne nie sú skladom, zákazník môže prostredníctvom služby Strážny pes požiadať o upozornenie, keď skladom bude.

Na e-shope sa pri dostupnosti typu Nie je skladom zobrazí odkaz Sledovať dostupnosť. Po kliknutí naň sa otvorí vyskakovacie okno s poľom pre zadanie e-mailovej adresy zákazníka, na ktorú bude po naskladnení položky poslané upozornenie.

Typ dostupnosti v administrácii e-shopu

Zobrazenie na e-shope

Proces strážneho psa

Akonáhle je e-mailová adresa uložená, založí sa sledovanie dostupnosti. Nájdete ho v administrácii v sekcii Marketing / Strážny pes.

Odosielanie e-mailov strážneho psa sa automaticky spracováva každých 30 minút. Produkt musí byť v stave skladom vo chvíli, kedy dôjde k spracovaniu e-mailov. Zákazníkovi sa potom odošle systémový e-mail s názvom Strážny pes. Viac tu.

Pokiaľ dôjde napr. omylom k nastaveniu dostupnosti produktu na skladom a potom späť na nie je skladom mimo doby pravidelného spracovania strážneho psa, potom sa neodošlú automatické e-maily zo strážneho psa.

Strážny pes neobsahuje zákaznícke údaje

Táto situácia nastane, ak si zákazník, ktorý ešte v e-shope nenakúpil, nastaví strážneho psa. Preto zatiaľ nezadal svoje osobné údaje, okrem e-mailovej adresy potrebnej na nastavenie strážneho psa.

Aktivácia strážneho psa

Vo východiskovom nastavení je funkcia aktívna. Pre deaktiváciu slúži nasledujúci postup.

  1. V menu administrácie zvoľte sekciu Marketing / Strážny pes.
  2. Prejdite do oddielu Nastavenia.
  3. Zaškrtnite / odškrtnite pole Aktívne.
  4. Vykonané zmeny Uložte.

V prípade deaktivácie sa už založené strážne psy v administrácii ponechajú pre ich vybavenie.

Zmazanie strážneho psa

Po archivácii produktu (viac tu) nie je možné v administrácii e-shopu ručne zmazať aktívne strážne psy daného produktu.

Je ale možné nastaviť automatické zmazanie strážneho psa spoločne s odoslaním zvoleného systémového e-mailu. Po nastavení systémového e-mailu v poli E-mail po archivácii produktu systém pravidelne kontroluje archivované produkty. Pokiaľ existuje strážny pes pre archivovaný produkt, dôjde k zmazaniu tohto psa a k odoslaniu systémového e-mailu. Týmto spôsobom systém spracuje tiež predtým archivované produkty.

Postup v administrácii

  1. V menu administrácie zvoľte sekciu Marketing / Strážny pes.
  2. Prejdite do oddielu Nastavenia.
  3. V otváracom menu E-mail po archivácii produktu si zvoľte potrebný systémový e-mail.
  4. Vykonané zmeny uložte.
Na tejto stránke

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora