Tlačidlo "Do košíka"

Funkcia zobrazenia / skrytia tlačidla "Do košíka" umožňuje nastaviť, aby sa zobrazovalo len niektorým užívateľom. Ostatní zákazníci nebudú mať tlačidlo viditeľné a nebudú teda môcť vložiť do košíka žiadne produkty či vykonať nákup.

Zákazník pridá produkt do košíka pomocou konverzného tlačidla s názvom "Do košíka".

Tlačidlo "V košíku"

Po vložení do košíka sa pri produkte namiesto tlačidla "Do košíka" zobrazí zelené tlačidlo"V košíku". Zákazník tak má prehľad, čo už nie je potrebné do košíka vkladať.

Zobrazenie tlačidla "Do košíka"

Globálne nastavenie

Vo východiskovom stave je tlačidlo každému zákazníkovi zobrazené. Alebo to je možné nastaviť aj inak.

  • Všetkým zákazníkom sa tlačidlo zobrazí. Produkt však musí mať zaškrtnuté Je možné vložiť do košíka (viď nižšie). 
  • Len prihláseným zákazníkov sa tlačidlo zobrazí. Produkt však musí mať nastavené Je možné vložiť do košíka (viď nižšie). Vytvoríte tak napr. veľkoobchodný predaj.
  • Nikomu sa tlačidlo "Do košíka" (prípadne iné tlačidlá ako "Dopyt") nezobrazí. Toto využijete v prípade dovolenky, kedy chcete zamknúť možnosť objednania na e-shope. Prípadne tak zmeníte e-shop na katalóg produktov.

Nezobrazenie tlačidla zapríčiní, že produkt nie je možné vložiť samostatne do košíka.
Zakúpenie produktu je potom možné iba cez:
Darček, Sady, Doplnky

Postup v administrácii

  1. V menu administrácie zvoľte sekciu Nastavenia / Produkty / Rozšírené
  2. V poli Tlačidlo "Do košíka" zvoľte požadovaný variant.
  3. Vykonané zmeny Uložte.

Nastavenie pri konkrétnom produkte

Systém umožňuje nastaviť zobrazenie / skrytie tlačidla "Do košíka" pri konkrétnom produkte.

Možnosti nastavenia poľa

  • Zaškrtnuté - zobrazenie tlačidla "Do košíka" pri danom produkte sa riadi podľa globálneho nastavenia (viď vyššie).
  • Odškrtnuté - pri danom produkte sa tlačidlo "Do košíka" nezobrazí. Bez ohľadu, aké je globálne nastavenie (viď vyššie).

Popis v administrácii

  1. V menu administrácie zvoľte sekciu Produkty / Zoznam produktov.
  2. Kliknite na požadovanú položku.
  3. Uistite sa, či máte vybranú záložku Popis.
  4. Nabehnite nižšie do oddielu Rozšírené.
  5. Odškrtnite pole Je možné vložiť do košíka, nech je prázdne
  6. Pole Je možné vložiť do košíka zaškrtnite / odškrtnite.
  7. Uložte vykonané zmeny.

Tlačidlo "Dopyt"

V prípade, že pole Je možné vložiť do košíka odškrtnete a zároveň vyplníte pole Formulár, tlačidlo "Do košíka" sa zmení na "Dopyt". Viac tu.

Pokiaľ máte globálne nastavené nezobrazovať tlačidlo "Do košíka" (viď vyššie), tlačidlo "Dopyt" ani formulár dopytu sa nezobrazia.

Pridanie produktu do košíka tlačidlom

Ako ďalej tlačidlo funguje v objednávkovom procese sa dozviete v nápovede tu.

Na tejto stránke

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora