Správy
Všetky udalosti, ktoré prebiehajú na e-shope (mimo objednávok, tie majú svoj vlastný modul), sú chronologicky zobrazené v sekcii Zákazníci / Správy.
Tu máte možnosť na tieto udalosti reagovať. Napr. môžete odpísať na príspevok do diskusie, odpovedať na požiadavku z dopytového formulára, nastaviť zákazníkovi v profile cenník potom, čo sa registroval atď. Viac tu.
Odpovedať na správu
Na doručené otázky odpovedajte priamo z administrácie. Zákazníkovi sa následne odošle správa nasledujúcim spôsobom:
- Pokiaľ nemá zákaznícky účet - zašle sa odpoveď len na e-mail zákazníka.
- Pokiaľ má zákaznícky účet - zašle sa odpoveď na e-mail zákazníka a do správ v zákazníckom účte.
- Pokiaľ zákazník nie je v databáze, vytvorí sa nový. Každá udalosť sa potom bude zaznamenávať do tohto detailu zákazníka.
Postup v administrácii
- V menu administrácie zvoľte sekciu Zákazníci / Správy.
- Kliknite na ikonku ceruzky pri danej správe.
- Prejdite do časti Pridať odpoveď.
- Vyplňte požadované údaje. Prípadne použite systémový e-mail ako šablónu správy.
- Kliknite na Odoslať.
Nastavenie podpisu
Podpis sa automaticky pridáva do všetkých odpovedí v sekcii Správy. Viac tu.
Správa vyriešená
Tmavá ikonka vlajky znamená, že je správa vyriešená. Nastaviť ju môžete v zozname alebo v detaile správy, prípadne pomocou hromadných úprav.