Správy

Všetky udalosti, ktoré prebiehajú na e-shope (mimo objednávok, tie majú svoj vlastný modul), sú chronologicky zobrazené v sekcii Zákazníci / Správy.

Tu máte možnosť na tieto udalosti reagovať. Napr. môžete odpísať na príspevok do diskusie, odpovedať na požiadavku z dopytového formulára, nastaviť zákazníkovi v profile cenník potom, čo sa registroval atď. Viac tu. 

Odpovedať na správu

Na doručené otázky odpovedajte priamo z administrácie. Zákazníkovi sa následne odošle správa nasledujúcim spôsobom:

  • Pokiaľ nemá zákaznícky účet - zašle sa odpoveď len na e-mail zákazníka.
  • Pokiaľ má zákaznícky účet - zašle sa odpoveď na e-mail zákazníka a do správ v zákazníckom účte.
  • Pokiaľ zákazník nie je v databáze, vytvorí sa nový. Každá udalosť sa potom bude zaznamenávať do tohto detailu zákazníka.

Postup v administrácii

  1. V menu administrácie zvoľte sekciu Zákazníci / Správy.
  2. Kliknite na ikonku ceruzky pri danej správe.
  3. Prejdite do časti Pridať odpoveď.
  4. Vyplňte požadované údaje. Prípadne použite systémový e-mail ako šablónu správy.
  5. Kliknite na Odoslať.

Nastavenie podpisu

Podpis sa automaticky pridáva do všetkých odpovedí v sekcii Správy. Viac tu.

Správa vyriešená

Tmavá ikonka vlajky znamená, že je správa vyriešená. Nastaviť ju môžete v zozname alebo v detaile správy, prípadne pomocou hromadných úprav.

Na tejto stránke

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora