Hlavná stránka
Hlavná stránka býva často prvá informácia, ktorá sa zobrazí zákazníkom pri príchode na vašu doménu. Preto sú na nej umiestnené najdôležitejšie prvky, ktoré slúžia na zaujatie zákazníka.
Nastavenia v administrácii
Hlavná stránka je v rámci administrácie vedená ako kategória. Nájdete ju teda v sekcii Kategória / Hlavná stránka. Môžete si upraviť jej obsah obdobne ako pri bežných kategóriách.
Zmena vzhľadu v Designerovi
Predvolené rozloženie hlavnej stránky môžete zmeniť v module Designer. V záložke Rozšírené zvoľte šablónu Hlavná stránka / Obsahová časť. Univerzálny postup nájdete v nápovede tu.
Moduly nie je možné úplne ľubovoľne presúvať. Je potrebné si zvoliť niektoré z daných rozložení v Designerovi.
Skrytie nadpisu hlavnej stránky
Nadpis hlavnej stránky (tag H1) je možné premiestniť z textovej časti pod obrázok loga, kde nebude priamo viditeľný.
Postup v administrácii
- V menu administrácie zvoľte sekciu Kategória / Hlavná stránka.
- V oddiele Hlavný začiarknite pole Skryť nadpis.
- Uložte.
Moduly na hlavnej stránke
Hlavná stránka by mala obsahovať dostatok marketingových výziev a pútačov.
TOP ponuka
Ihneď po vstupe na e-shop ponúknite zákazníkom tie najzaujímavejšie produkty. Touto prezentáciou môžete dopredať zásoby vo výpredaji, akcie, upozorniť na novinky alebo zákazníkom zobraziť vlastné odporúčané produkty. Viac tu.
Aktuality
Aktuality výrazne zvyšujú dôveryhodnosť obchodu. Pravidelne pridávané príspevky zákazníkov uisťujú o fungovaní obchodu a slúžia tak nepriamo ako podpora predaja (viac tu).
Bannery
Sú hlavné grafické prvky, ktoré zákazníka zaujmú a naladia do správnej nálady na kúpu (viac tu).
Headlines
Informatívny modul so základnými frázami, delením a odkazmi, ktoré môžete zákazníkom odovzdať (viac tu).
Odkazy
Zvyšujú prestíž obchodu pomocou previazania na známych partnerov. Modul je možné použiť na výmenu spätných odkazov a budovanie lepšej pozície z pohľadu SEO (viac tu).
Popis hlavnej stránky
Na hlavnú stránku odporúčame vložiť krátke predstavenie ponúkaného sortimentu alebo spoločnosti (ideálne v troch vetách), doplnené o kľúčové slová pre SEO optimalizáciu. Pokiaľ toho potrebujete oznámiť viac, pridajte na koniec textu odkaz na zvláštnu stránku a tu pokračujte. Na hlavnej stránke by mal zostať len krátky pútač. Záleží však na vašej komunikačnej stratégii a zrelej úvahe.
Viac o popise stránky nájdete v nápovede tu.
Výhody obchodu
Podrobnejšie popisujú výhody nákupu vo vašom e-shope oproti konkurencii. Tieto uvedené doplnkové služby pre vašich zákazníkov by mali predstavovať pridanú hodnotu a podporovať ich v opakovanom nákupe (viac tu).