Hlavná stránka

Hlavná stránka býva často prvá informácia, ktorá sa zobrazí zákazníkom pri príchode na vašu doménu. Preto sú na nej umiestnené najdôležitejšie prvky, ktoré slúžia na zaujatie zákazníka.

Nastavenia v administrácii

Hlavná stránka je v rámci administrácie vedená ako kategória. Nájdete ju teda v sekcii Kategória / Hlavná stránka. Môžete si upraviť jej obsah obdobne ako pri bežných kategóriách.

Zmena vzhľadu v Designerovi

Predvolené rozloženie hlavnej stránky môžete zmeniť v module Designer. V záložke Rozšírené zvoľte šablónu Hlavná stránka / Obsahová časť. Univerzálny postup nájdete v nápovede tu.

Moduly nie je možné úplne ľubovoľne presúvať. Je potrebné si zvoliť niektoré z daných rozložení v Designerovi.

Skrytie nadpisu hlavnej stránky

Nadpis hlavnej stránky (tag H1) je možné premiestniť z textovej časti pod obrázok loga, kde nebude priamo viditeľný.

Postup v administrácii

  1. V menu administrácie zvoľte sekciu Kategória / Hlavná stránka.
  2. V oddiele Hlavný začiarknite pole Skryť nadpis.
  3. Uložte.

Moduly na hlavnej stránke

Hlavná stránka by mala obsahovať dostatok marketingových výziev a pútačov.

TOP ponuka

Ihneď po vstupe na e-shop ponúknite zákazníkom tie najzaujímavejšie produkty. Touto prezentáciou môžete dopredať zásoby vo výpredaji, akcie, upozorniť na novinky alebo zákazníkom zobraziť vlastné odporúčané produkty. Viac tu.

Aktuality

Aktuality výrazne zvyšujú dôveryhodnosť obchodu. Pravidelne pridávané príspevky zákazníkov uisťujú o fungovaní obchodu a slúžia tak nepriamo ako podpora predaja (viac tu).

Bannery

Sú hlavné grafické prvky, ktoré zákazníka zaujmú a naladia do správnej nálady na kúpu (viac tu).

Headlines

Informatívny modul so základnými frázami, delením a odkazmi, ktoré môžete zákazníkom odovzdať (viac tu).

Odkazy

Zvyšujú prestíž obchodu pomocou previazania na známych partnerov. Modul je možné použiť na výmenu spätných odkazov a budovanie lepšej pozície z pohľadu SEO (viac tu).

Popis hlavnej stránky

Na hlavnú stránku odporúčame vložiť krátke predstavenie ponúkaného sortimentu alebo spoločnosti (ideálne v troch vetách), doplnené o kľúčové slová pre SEO optimalizáciu. Pokiaľ toho potrebujete oznámiť viac, pridajte na koniec textu odkaz na zvláštnu stránku a tu pokračujte. Na hlavnej stránke by mal zostať len krátky pútač. Záleží však na vašej komunikačnej stratégii a zrelej úvahe.

Viac o popise stránky nájdete v nápovede tu.

Výhody obchodu

Podrobnejšie popisujú výhody nákupu vo vašom e-shope oproti konkurencii. Tieto uvedené doplnkové služby pre vašich zákazníkov by mali predstavovať pridanú hodnotu a podporovať ich v opakovanom nákupe (viac tu).

Na tejto stránke

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora