Štítky

Vďaka Štítkom upozorníte zákazníkov na produkty, ktoré sú marketingovo zaujímavé. Je možné ich pridať k produktom samostatne (viac tu) alebo hromadnou úpravou (viac tu). Trvanie ich zobrazenia môže byť buď na dobu neurčitú (stále) alebo určitú (termíny od - do). Iné ako takto dátumom nastavené automatické zapínanie / vypínanie štítkov nie je v systéme možné. Okrem prednastavených si môžete vytvoriť ľubovoľný počet vlastných štítkov.

Pridaním štítku sa produkt automaticky zaradí:

  • Do top ponuky na hlavnej stránke (viac tu).
  • Do kategórie s automaticky priradenými produktmi s daným štítkom (viac tu).

Základné typy štítkov

V systéme sú prednastavené nasledujúce štítky. Je na nich naviazaná následná funkcionalita.

Štítok Akcia

Štítok akcia je previazaný s akčnou cenou produktu. Akčná cena sa zobrazí na e-shope až po aktivácií štítku Akcia. Týmto spôsobom môžete naplánovať spustenie akčnej ceny na požadovaný termín. Viac tu.

Štítok Novinka

Štítok Novinka je špecifický v tom, že sa automaticky pridáva každému novo vloženému produktu na e-shop.

Je možné u neho nastaviť dobu Trvania štítku novinka. Každý novo vytvorený produkt bude mať po túto dobu štítok novinka aktívny a potom sa automaticky vypne (viac tu).  

Vedľa automatického nastavenia je možné štítok produktu pridať samozrejme tiež manuálne.

Pri nových produktoch zakladaných importom je potrebné povoliť v nastavení konkrétneho importu spracovanie položky Štítky -> Novinka (do). Viac tu.

Štítok Výpredaj

Štítok pravdepodobne použijete v prípade, že zákazníka chcete informovať, že sa produkt dopredáva a následne už nebude skladom.

Na štítok Výpredaj je naviazané jedno z nastavení funkcie Obmedzenie objednania. Viac tu.

Pridanie štítka do produktu

  1. V menu administrácie zvoľte sekciu Produkty / Zoznam produktov.
  2. Vyberte konkrétny produkt, pri ktorom chcete upraviť zobrazované štítky.
  3. V detaile produktu zvoľte záložku Popis.
  4. Prejdite do oddielu Štítky.
  5. Kliknite na tlačidlo + Pridať / Odobrať.
  6. Zaškrtnite všetky štítky, ktoré chcete pri produkte zobrazovať.
  7. Uložte.
  8. Pri takto pridaných štítkoch môžete potom nastaviť časový interval, odkedy a dokedy sa má štítok zobrazovať. Podľa potreby vyplňte dátumy v poliach od a/alebo do.
  9. Uložte.

Na základe pridaných štítkov je možné filtrovať v zozname produktov.

Zobrazenie štítkov

V zozname produktov

V detaile produktu

V mobilnej verzii e-shopu sa štítky v zozname produktov nezobrazujú vo vrchnej časti jednotlivých produktov z dôvodu lepšej prehľadnosti. Štítky sú viditeľné až v detaile produktu.

Vytvorenie vlastného štítka

  1. V menu administrácie zvoľte sekciu Nastavenia / Produkty / Štítky.
  2. Kliknite na tlačidlo + Nový.
  3. Vyplňte Názov, Farbu, prípadne ďalšie nastavenia štítka.
  4. Uložte.

Obrázok štítku

K štítku môžete priradiť aj obrázok.

  1. Prejdite do sekcie Nastavenia / Produkty / Štítky,
  2. Zvoľte si štítok, ku ktorému chcete obrázok vložiť,
  3. Vložte vami pripravený obrázok do sekcie Obrázok,
    Obrázok môže byť tiež pre každú jazykovú mutáciu zvlášť.
  4. Uložte.

Ako vložený obrázok potom vyzerá na eshope?

*Zobrazenie sa môže zobraziť vami zvolenou šablónou, typom rozloženia produktových kariet a typom rozloženia štítkov

Kategórie s produktmi označenými štítkom

Produkty s konkrétnym štítkom je možné automaticky načítať do určitej kategórie. Viac tu.

Produkty so štítkami v Top ponuke

Top ponuka môže obsahovať záložku s produktmi, ktoré majú priradené štítky. Viac tu.

Hromadné úpravy štítkov

V prípade, že chcete zmeniť štítky u viacerých produktoch naraz, nie je potrebné to robiť ručne pre každý produkt zvlášť. Viac tu

Import údajov

Štítky je možné hromadne aktualizovať tiež pomocou importu. Viac tu.

Na tejto stránke

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora