Tento článok bol vytvorený pred viac ako 2 roky a môže obsahovať neaktuálne informácie.

Formát newsletteru

Ak chcete zabezpečiť, aby celý váš návrh bol viditeľný, a aby ste sa vyhli akejkoľvek formátovacie chybe, mala by šírka vždy zostať okolo 600 pixlov. Prečo zrovna 600 pixelov? Pretože mnoho e-mailových klientov sa zobrazuje v úzkom okne náhľadu. Zákazníci využívajú rôzne e-mailových klientov od Seznam.cz, Gmail, Outlook a ďalšie. Veľa z nich má rôzne menu a toolbarmi, ktoré môžu prekryť váš obsah. Šírka okolo 600 pixelov minimalizuje vplyv týchto prekrytie.

V jednoduchosti je sila

Priemerný dospelý človek má rozsah pozornosti iba 8 sekúnd, preto je dôležité, aby vaše newslettre boli ľahko čitateľné, pútavé a povzbudzujúce zákaznika, aby sa zapojil. Majte na pamäti, že newsletter nie je váš eshop, takže sa zamerajte na obsah newslettera v kľúčových bodoch a pripojte odkazy s detailmi. Využívajte krátke odseky, zarážky a pod.

Príliš žltučké kôň volal diabolské ódy

Webové fonty nie sú široko podporované v e-maile, takže bohužiaľ nemožno použiť akékoľvek písmo a zaručiť, že nedôjde k žiadnemu problému s formátovaním či zobrazením diakritiky. Iba bezpečné webové fonty ako Arial, Helvetica, Tahoma, Times New Roman vám zaistí, že vzhľad vášho e-mailu zostane konzistentné vo všetkých e-mailových klientoch.

Vzhľad

Je dôležité, aby newsletter niesol vzhľad vášho eshopu. Pri navrhovaní svojho newsletteru, zachovajte farebnú schému, logo a dizajnové prvky zodpovedajúce vášmu eshopu, tak aby používatelia presne vedeli, od koho newsletter pochádza akonáhle ho otvoria.

Finálne úpravy

Zašlite si testovacie newslettre, aby ste zabezpečili, že váš návrh nemá žiadne chyby a zobrazuje sa správne. To, že si zašlite testovacie newslettre vám ušetrí veľa času pri neskorších náprav chýb a budete si istí s optimalizáciou zobrazenia pre dosiahnutie najlepších výsledkov.

Diskusia