GIVE.cz: Když e-shop pomáhá kamenné prodejně a obráceně

GIVE.cz: Keď e-shop pomáha kamennej predajni a obrátene

Ďalším príbehom úspešného e-shopu je firma GIVE.cz, ktorá podniká hneď v dvoch odvetviach. Tým prvým je vybavenie pre cyklistiku, teda predaj bicyklov, elektrobicyklov a doplnkov pre cyklistiku. Druhú časť ich podnikania potom tvorí vybavenie pre bývanie, konkrétne predaj krbových kachlí a krbových vložiek, záhradných grilov a záhradných domčekov.

Osobné poradenstvo nám pomáha v boji s konkurenciou

Začiatok podnikania GIVE.cz sa datuje k roku 2013, kedy si pán Michal Sádecký otvoril e-shop s malým skladom. Zadarilo sa, a preto po dvoch rokoch otvorila firma kamenný showroom, ktorý postupne rozširoval až na veľkosť výstavnej plochy o 500 m2. V minulom roku sa GIVE.cz presťahovali do nových lukratívnych dvojposchodových priestorov s výstavnou plochou skoro

1.200 m2. Práve možnosť zákazníkom prezentovať e-shopovej tovaru tiež v kamennej predajni a podať im profesionálne a odborné poradenstvo pokladá pán Sádecký za veľkú výhodu oproti konkurencii. "E-shop dnes primárne využívame pre predstavenie našej ponuky a ako" pozvánku "do kamennej predajne, v rámci ktorej vystavujeme dnes už stovky produktov," vysvetľuje. O tom, že je to úspešný model podnikania, svedčí medziročný nárast biznisu o
30 percent.

A ako si vedie e-shop?

Presné čísla neprezradíme. Naznačiť však môžeme, ako je pán Sádecký spokojný s našou platformou. "Viete, k rozhodnutiu vybrať si zo širokej škály práve Upgates nás pred viac ako piatimi rokmi viedlo niekoľko dôvodov," hovorí. "Hlavným bolo intuitívne a prehľadné ovládanie administrácie, množstvo ponúkaných funkcií a servisná podpora zahrnutá do paušálneho mesačného poplatku. Aj po rokoch som spokojný s prístupom servisnej podpory, ktorá reaguje na akékoľvek podnety k vylepšeniu či prípadné úprave veľmi rýchlo. Väčšinu našich požiadaviek je schopná prakticky obratom realizovať, "dodal. Spolupráca je aj pre nás viac ako podnetná, a preto sme v Upgates radi, že žne svoje ovocie.