Zákaznícka podpora: kľúč k úspešnému e-shopu v zahraničí

Expanzia e-shopu do zahraničia je krokom, ktorý prináša množstvo príležitostí aj výziev. Kvalitná zákaznícka podpora je jedným z kľúčových faktorov, ktorý môže zásadne ovplyvniť úspech vašej medzinárodnej expanzie. S pomocou NK Expand získavajú e-shopy nových zákazníkov po celej Európe vďaka rýchlym a spoľahlivým odpovediam v ich rodnom jazyku. Ak plánujete expandovať s vaším e-shopom na zahraničné trhy, prečítajte si dôvody, prečo je dôležité zákaznícku podporu správne a efektívne nastaviť a ako vám s tým môžu v NK Expand pomôcť.

ČO ROBÍ ZÁKAZNÍCKU PODPORU OD NK EXPAND VÝNIMOČNOU?

NK Expand poskytuje komplexnú službu cudzokrajných zákazníckych podpôr, ktorá najčastejšie zahŕňa komunikáciu operátora so zákazníkmi prostredníctvom e-mailu, telefónu, live chatu a sociálnych sietí. Cieľom zákazníckej podpory nie je len odpovedať na otázky, ale tiež poskytovať produktové poradenstvo a viesť zákazníkov k uskutočneniu objednávky. Podpora je navyše pre zákazníkov e-shopu dostupná na lokálnom telefónnom čísle, čo zvyšuje dôveryhodnosť e-shopu v očiach zákazníkov. Takto nastavená zákaznícka podpora pôsobí ako „predĺžená ruka“ obchodného tímu e-shopu a pozitívne ovplyvňuje konverzie e-shopu.

UKÁŽTE, ŽE STE MIESTNI

Operátori zákazníckej podpory NK Expand sú vždy rodení hovoriaci z cieľových krajín. To zaručuje, že komunikácia so zákazníkmi e-shopu je prirodzená a autentická. Každý operátor je dôkladne zaškolený v administrácii e-shopu a produktovej ponuke. Vďaka tomu môžu byť otázky a požiadavky efektívne riešené v súlade s tone-of-voice značky e-shopu. Táto úroveň personalizácie a odbornosti výrazne zvyšuje dôveryhodnosť e-shopu aj lojalitu zákazníkov.

AKO CELÝ PROCES ZÁKAZNÍCKEJ PODPORY FUNGUJE?

Pred spustením zákazníckej podpory sú operátori dôkladne zaškolení na administráciu e-shopu, produktovú ponuku, sezónnosť, FAQ, najčastejšie dôvody na vrátenie tovaru a ďalšie. Dôkladné zaškolenie zaisťuje schopnosť operátorov samostatne riešiť viac ako 90 % otázok, čo šetrí čas aj náklady e-shopu. Otázky sú spracované okamžite alebo v pravidelných intervaloch, čím je zaručená bezproblémová a rýchla reakcia na potreby zákazníkov e-shopu.

AKÉ SÚ HLAVNÉ VÝHODY ZÁKAZNÍCKEJ PODPORY?

Profesionálni operátori rozumejú technickým špecifikáciám predávaných produktov aj kultúrnym zvyklostiam cieľového trhu, čo umožňuje hladkú a efektívnu komunikáciu so zákazníkmi. E-shopy, ktoré ponúkajú komunikáciu operátorov v jazyku cieľovej krajiny a s dostupnosťou na lokálnom telefónnom čísle, získavajú väčšiu dôveru v očiach svojich zákazníkov. Rýchle reakcie na otázky zákazníkov zlepšujú ich nákupnú skúsenosť a znižujú riziko prechodu ku konkurencii. Vytvorenie vlastného tímu zákazníckej podpory v zahraničí môže byť nákladné a časovo náročné. Outsourcing zákazníckej podpory tak ponúka efektívnejšie a časovo aj finančne úspornejšie riešenie. Výrazná úspora nákladov e-shopu na prevádzku zákazníckej podpory je dosahovaná aj štýlom pay-as-you-go. E-shop tak platí za uskutočnené komunikácie, ktorých počet v priebehu roka kolíše. To je výhodnejšie, než keby musel e-shop zamestnávať svojho operátora a platiť ho bez ohľadu na sezónnosť.

PRENÁJOM ZAHRANIČNÉHO TELEFÓNNEHO ČÍSLA

Ak preferujete možnosť prevádzkovať zákaznícku podporu sami, ale chýba vám zahraničné telefónne číslo, NK Expand ponúka možnosť prenájmu lokálneho zahraničného telefónneho čísla. Tento prenájom je jednoduchý, rýchly a cenovo dostupný. Môžete získať číslo pre takmer akúkoľvek európsku krajinu bez nutnosti miestnej adresy alebo splnenia ďalších zložitých podmienok. Prenajaté telefónne číslo si jednoducho prepojíte do vášho systému na poskytovanie zákazníckej podpory (SupportBox, Daktela, LiveAgent a pod.). Vďaka zahraničnému telefónnemu číslu od NK Expand sa budú zákazníci vášho e-shopu cítiť, akoby volali do miestnej firmy, čo zvýši ich dôveru vo váš e-shop a pravdepodobnosť nákupu.

„Zákaznícka podpora od NK Expand nám pomohla riešiť otázky našich zahraničných zákazníkov v ich rodnom jazyku. Vďaka tomu sa nám podarilo zvýšiť predaje a udržať si priazeň nových zákazníkov.” Majiteľ e-shopu so športovými potrebami

Či už potrebujete plnú podporu, alebo len zahraničné telefónne číslo, ozvite sa špecialistom v NK Expand. Pomôžu vám zabezpečiť inteligentné, efektívne a funkčné riešenie zákazníckej podpory takmer v akejkoľvek európskej krajine. Obdobne pomohli uspieť na medzinárodných e-commerce trhoch už mnohým ďalším e-shopom.

Zaujíma vás viac? Pozrite sa na web NK Expand a obráťte sa na ich špecialistov, ktorí vám pripravia službu na mieru vašim potrebám. Nemusíte tak platiť za niečo, čo zákazníci neocenia!

Ďalší článok
Je váš e-shop v očiach zákazníkov dôveryhodný? Nakupujú v ňom často a vracajú sa opakovane?